Strømselskapene stuper på ny kundemåling: Flere av de store strømleverandørene får en svært dårlig plassering på Norsk Kundebarometer for 2022, skriver Dagens Næringsliv. Fjordkraft faller tredje mest blant strømleverandørene, ned syv poeng til 60,2 poeng. Alt under 60 poeng indikerer svært misfornøyde kunder i undersøkelsen. – Strøm er komplisert for folk flest, fordi bransjen har gjort det komplisert, tror Norsk Kundebarometers prosjektleder Pål Silseth. Fortum-selskapet Hafslund Strøm havner helt nederst på lista. Strømleverandøren Tibber, som er med i undersøkelsen for første gang, går rett inn på en tredjeplass.
Klipp torsdag: Strømselskapene stuper på ny kundemåling
Vindkraftfirma tapar pengar når det er arbeid på linja # Foreslår «vannkraftbonus» til folket # Fiskerne må få alliansepartnere. Ellers blir det en kamp i motvind # Forskningsministeren vil satse på kjernekraft# Langt mindre gass fra Russland til EU via Ukraina # Equinor vedtok energiomstillingsplan # Norske klimagassutslipp falt i fjor
12. mai 2022 7:55
Oppdatert
12. mai 2022 8:04
Av