Dersom du er abonnent på vårt daglige nyhetsbrev og opplevd at du ikke har mottatt dette på en stund, skyldes det trolig at nyhetsbrevet har blitt kategorisert som "spam" eller "søppelpost" på ditt selskaps epost-server eller i ditt epostprogram.

To alternative løsninger

1. Om du sjekker søppelpostmappen i din epostklient og finner nyhetsbrev fra Europower Energi der, kan du høyreklikke på den og merke meldingen som "ikke søppelpost". Du har da klarert oss som avsender. Da vil du motta nyhetsbrevet som tidligere fra og med i morgen.

2. Dersom det ikke ligger nyhetsbrev i søppelpostmappen, betyr det at utendelsene er stoppet på brannmur, på mailservernivå eller i skyen i Office365 eller tilsvarende. Da må IT-personell hos dere kontaktes for å klarere IP-adressene nyhetsbrevet sendes fra. IT-avdelingen vil finne løsningen på dette her.

Send derfor denne lenken til IT-ansvarlig hos dere, så skal dette kunne løses raskt.

Vi beklager bryderiet dette medfører.

Dersom du er abonnent og ikke har mottatt vårt nyhetsbrev tidligere, kan du registrere deg her.